Suoraan sisältöön
Business Jyväskylä » Menestysteot » Menesty palvelulla - aamukahvitilaisuus 6.3.2019

Aamukahvitilaisuus: Menesty palvelulla!

Ajanhenki on luoda merkityksellisempiä asiakaskohtaamisia. Hyvä asiakaskokemus syntyy hyvässä ja vuorovaikutuksellisessa yhteistyössä asiakkaan kanssa. Se edellyttää asiakasymmärrystä ja palvelun oikea-aikaisuutta sekä ystävällistä palveluasennetta. Mitä paremmin ymmärrät asiakastasi, sitä paremmin pystyt häntä palvelemaan ja saat luotua pitkäaikaisia asiakassuhteita. Hyvän asiakaskokemuksen tavoittelu on avain yrityksen menestymiseen ja sen saavuttaminen vaatii jatkuvaa työtä.

Tiedostatko palvelujen elinkaaren – mitä tapahtuu ennen palvelua, palvelun aikana ja sen jälkeen?
Asiakaspalvelu asuu sydämessä
Aktiivinen, oivaltava myynti
Miten verkkopalvelu eroaa henkilökohtaisesta palvelusta – voiko siellä erottautua hyvällä asiakaskokemuksella?


Aika: 6.3.2019 klo 8:30-9:30 (kahvia tarjolla klo 8:15 alkaen)
Paikka: Finnkino Jyväskylä, Jyväskeskus, Kauppakatu 29-31

Tervetuloa kuulemaan hyvän asiakaspalvelun viimeisimmät vinkit. Aamukahvitilaisuuden asiantuntijana toimii Jaana Kovanen Vimma Devotionilta. Jaana on ravintola- ja matkailualan moniosaaja, hyvinvointivalmentaja, kouluttaja ja opettaja. Kaikista näistä aihealuista Jaanalla on monen vuoden kokemus ja into viedä asiat käytäntöön muidenkin hyödyksi - positiivisella Vimmalla, ilon kautta. Vimma Devotioniin voi tutustua täällä.

Aamukahvitilaisuus on maksuton ja avoin kaikille keskusta-alueen yrityksille, joilla on halu kehittyä ja saada uutta asiakasvirtaa. Ilmoittautumiset aamukahvitilaisuuteen viimeistään 28.2.2019 tästä.

  • BusinessJyväskylä
  • #businessjkl #tekosysteemi
    BusinessJyväskylä
  • Jyväskylän kaupungin elinkeinoyksikkö
  • Vapaudenkatu 46 B, 2 krs., 40100 Jyväskylä
  • Laskutusosoite: PL 186, 00026 BASWARE
  • Ota yhteyttä
  • Yrityspalvelut: 014 266 0138

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2019 Sivun alkuun