Suoraan sisältöön
Business Jyväskylä » Palvelut » Yritysklinikat

tyopaja klinikat

Yritysklinikat

Yritysklinikoissa kehitetään ja sparrataan jyväskyläläisiä yrityksiä eri teemoilla. Tavoitteena on auttaa pk-yrityksiä erilaisissa kehittämisen haasteissa kuten esimerkiksi markkinoinnissa, digitalisaatiossa, rahoituksen hankinnassa tai liiketoimintasuunnitelman kirkastamisessa. Klinikan toiminta voi koostua yhteisistä tapaamisista yritysjoukolle ja/tai henkilökohtaisista sparrauksista. Yritysklinikoihin haetaan lyhyellä ennakkotietolomakkeella.

Tulevat yritysklinikat

6.2.2019 Markkinointiviestinnän kuntocheck keskustan yrittäjille, asiantuntijana toimii Anne Sivonen Growthsetters Oy:stä. Haku päättynyt
6.3.2019 Palvelumuotoilun yritysklinikka, asiantuntijana toimii Jaana Kovanen Vimma Devotionilta, haku klinikkaan 25.2. mennessä tästä. Yritysklinikkaan valitut yritykset saavat tiedon valinnasta 28.2. mennessä.

Voit ehdottaa uusia teemoja klinikoiden aiheiksi ottamalla yhteyttä klinikkavastaavaan Piija Äijäseen.

Lisäksi tarvitsemme eri alojen yrityskehittämisen asiantuntijoita yritysklinikoihin. Esittäydy ja hae asiantuntijaksi ottamalla yhteyttä Piijaan.

Aamukahvitilaisuudet

Ajanhenki on luoda merkityksellisempiä asiakaskohtaamisia. Hyvä asiakaskokemus syntyy hyvässä ja vuorovaikutuksellisessa yhteistyössä asiakkaan kanssa. Se edellyttää asiakasymmärrystä ja palvelun oikea-aikaisuutta sekä ystävällistä palveluasennetta. Mitä paremmin ymmärrät asiakastasi, sitä paremmin pystyt häntä palvelemaan ja saat luotua pitkäaikaisia asiakassuhteita. Hyvän asiakaskokemuksen tavoittelu on avain yrityksen menestymiseen ja sen saavuttaminen vaatii jatkuvaa työtä.

  • Tiedostatko palvelujen elinkaaren – mitä tapahtuu ennen palvelua, palvelun aikana ja sen jälkeen?
  • Asiakaspalvelu asuu sydämessä
  • Aktiivinen, oivaltava myynti
  • Miten verkkopalvelu eroaa henkilökohtaisesta palvelusta – voiko siellä erottautua hyvällä asiakaskokemuksella?

Aika: 6.3.2019 klo 8:30 - 9:30 (kahvia tarjolla klo 8:15 alkaen)

Paikka: Finnkino Jyväskylä, Jyväskeskus, Kauppakatu 29-31

Tervetuloa kuulemaan hyvän asiakaspalvelun viimeisimmät vinkit. Aamukahvitilaisuuden asiantuntijana toimii Jaana Kovanen Vimma Devotionilta. Jaana on ravintola- ja matkailualan moniosaaja, hyvinvointivalmentaja, kouluttaja ja opettaja. Kaikista näistä aihealuista Jaanalla on monen vuoden kokemus ja intoa viedä asiat käytäntöön muidenkin hyödyksi - positiivisella Vimmalla, ilon kautta.

Aamukahvitilaisuus on maksuton ja avoin kaikille keskusta-alueen yrityksille, joilla on halu kehittyä ja saada uutta asiakasvirtaa. Ilmoittautumiset aamukahvitilaisuuteen 28.2. mennessä tästä linkistä.

Ota rohkeasti yhtyettä, kerron mielelläni lisää!

Piija Aijanen

Piija Äijänen
yritysneuvoja, Yritysklinikoista vastaava
p. 040 573 2066 , piija.aijanen@jkl.fi

  • BusinessJyväskylä
  • #businessjkl #tekosysteemi
    BusinessJyväskylä
  • Jyväskylän kaupungin elinkeinoyksikkö
  • Vapaudenkatu 46 B, 2 krs., 40100 Jyväskylä
  • Laskutusosoite: PL 186, 00026 BASWARE
  • Ota yhteyttä
  • Yrityspalvelut: 014 266 0138

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2019 Sivun alkuun